Protokoll-etikett logo
Gyakran ismételt kérdések – GY.I.K.

Ha kérdésére az alábbiakban nem találja a választ, hívja bátran ügyfélszolgálatunkat az ingyenesen hívható zöld számunkon: 06-80/282-282!

Válasszon az alábbi témakörök vagy kérdések közül!

adatmódosítás, ajándék, aktualitás, alapmű, cserelapos könyv, emelt ár, extra szolgáltatás, fizetési felszólítás, frissítési gyakoriság, hibás termék, kiadvány, lemondás, megrendelés, számlamásolat, számlázási rendszer, szoftver, terjedelem, túlfizetés, ügyfélazonosító, vevőfolyószámla

Milyen típusú kiadványokat készít az InfoMédia Kiadó?
Hogyan rendelhetem meg a kiadványokat?
Mit tegyek, ha hibás terméket kapok?
Mit jelent a cserelapos könyv kifejezés?
Milyen terjedelmű egy alapmű?
Mit jelent a szoftver termék?
Hogyan frissítik a szoftver termékeket?
Milyen módon tudom lemondani a kiadvány frissítését?
Évente hány alkalommal kapok frissítést?
Egy-egy aktualizálás mekkora szövegmennyiséget jelent?
Miért van szükség emelt áras aktualizálásra?
Mire szolgál az ügyfélazonosító?
Mi a teendő, ha elveszett a számlám?
Nekem milyen számlázási mód éri meg jobban?
Mikor érdemes a vevőfolyószámlám állapotáról érdeklődni?
Mi történik, ha túlfizetésem keletkezik?
Miért kell időben bejelentenem az adatváltozásokat?
Miért kaptam fizetési felszólítást?
Milyen extra szolgáltatásokra tarthatok igényt?
Milyen ajándék-, illetve nyereményakciókon vehetek részt?

Milyen típusú kiadványokat készít az InfoMédia Kiadó?

Jelenleg öt terméket gondoz a kiadó: adózás, számvitel, munkaügy, cégvezetés, és számítástechnika témakörben. Ezekben a gazdasági, jogi és menedzsment követelményeken kívül olvashat esettanulmányokat, részletesen kifejtett, gyakorlati életből vett példákat, valamint egyéb tippeket, trükköket. A kiadványok könnyen érthető és szakzsargontól mentes nyelven íródtak így nemcsak a vezetők, de a cégek további munkatársai is haszonnal forgathatják azokat.

Kiadványaink:

Előírások és ellenőrzések cégvezetőknek

Munkaügy a gyakorlatban

Munkavédelem a gyakorlatban

Adózás és számvitel könnyedén

Kérdezz! Felelek.

Pályázatírás és pályázati menedzsment az EU-ban

Hogyan rendelhetem meg a kiadványokat?

Honlapunkon keresztül bármikor megrendelheti kiadványainkat! Kampányaink idején pedig telefonos megkeresésre (TM) vagy levélben kiküldött reklámakciókra (DM) reagálva vásárolhat termékeinkből. Ezek közös, fontos kritériuma, hogy írásos vagy hangrögzített megrendelést eredményeznek, ami a félreértések elkerülése és a visszakeresések miatt lényeges. A hivatalos megrendelés tartalmazza a kontaktszemély nevét, beosztását, a cégnevet, a szállítási és számlázási címet (irányítószám, helység, utca, házszám), a telefonos elérhetőségeket (vezetékes és mobil), a faxszámot, az e-mail címet, valamint a rendelés dátumát és a cégszerű aláírást.

Mit tegyek, ha hibás terméket kapok?

Nagy ritkán, de előfordul, hogy a sokszorosítás során egy-egy üres, esetleg összeragadt oldal vagy programhibás CD kerül vevőinkhez. Ilyenkor jelzése alapján, mihamarabb megküldjük a hibátlan kiadást, amiért természetesen külön költséget nem számolunk fel.

Mit jelent a cserelapos könyv kifejezés?

Kapcsos, lefűző mappát, kiadónk esetében A/5-ös formátumú lapokkal. A praktikus "csomagolás" célja, egyrészt hogy az aktualizálásokat könnyedén lehessen beilleszteni, másrészt hogy a változások miatti lapcserék és fejezetbővítések során minimális mennyiségű újranyomott szöveget kapjon. Így a kiegészítések tartalma mindig az újdonságok közreadására szorítkozhat.

Milyen terjedelmű egy alapmű?

Alapműnek hívunk minden, a megrendelés időpontját követően kiszállított kiadványt (szoftver, könyv), az előfizetett kiegészítések pedig ehhez képest bővítik a tartalmat. Ezért az alapmű terjedelme függ a kiadvány első megjelenésének idejétől. Pl. az Adózás és számvitel könnyedén című kézikönyv 2003. augusztusában jelenet meg először, 2006. februári állapota szerint viszont már 19 frissítést élt meg. Tehát a 2006. februárjában megrendelt alapmű tartalmaz minden korábbi, még helytálló kiegészítést, és aktuális tartalommal bír, mintegy 1000 oldalon.

Mit jelent a szoftver termék?

A szoftverek CD-n terjesztett kiadványok. Mivel a termék formai megjelenése a megelőző piackutatásoktól függ, a kiadó a vásárlók igényeihez igazodva dönt az elektronikus könyvkiadás ezen formája mellett. A szoftverek előnye a többi közt a kulcsszavas keresőprogram lehetősége, illetve az azonnal le/kitölthető formanyomtatványok gyűjteménye.

Hogyan frissítik a szoftver termékeket?

Szerkesztőségünk gondoskodik arról, hogy mindig friss, új tippekkel és hasznos útmutatásokkal lássa el szoftverein. A kiegészítő részeket az alapmű megrendelése után automatikusan megkapja tőlünk. Ha azonban a frissítésekre már nem tart igényt, bármikor lemondhatja a további szállítást. A szoftver termékek sajátosságaiból adódóan az aktualizálások mindig egy-egy újabb CD-t jelentenek, amelyek a kiadvány teljes (régi és új) szövegét tartalmazzák. Ezáltal a frissítések kiadását követően a régebbi verziójú CD-k elavulttá válnak, akár ki is dobhatja őket. Ezért használat előtt ellenőrizze a szoftver megjelenésének időpontját!

Mit kell tennem a kézikönyv aktualitása érdekében?

Szerkesztőségünk gondoskodik arról, hogy mindig friss, új információkkal és hasznos útmutatásokkal lássa el Önt. A kiegészítő részeket az alapmű megrendelése után automatikusan megkapja tőlünk. Ha azonban a frissítésekre már nem tart igényt, bármikor lemondhatja a további szállítást. Az aktualizáló lapokat a frissítő csomag hátoldalán található útmutató alapján tudja lefűzni. Csak azon oldalakat cserélje ki, amelyek oldalszámaira ott hivatkozást talál, a többit változatlanul kell hagyni. Előfordulhat olyan utasítás is, amely szerint csak kivenni, vagy csak beilleszteni kell lapokat.

Honnan tudom, hogy a kiadványom tartalma aktuális?

Szoftver esetén, a korongon és a CD tokon is olvasható a kiadás dátuma. A kézikönyveknél minden oldal jobb alsó sarkában találja a megjelenés dátumát és az aktualizálás sorszámát. Pl. Microsoft Excel tanácsadó: 2004. november, 3. - bár a lap tartalma 2004-ben íródott, de a könyvben található összes többi szöveggel együtt ez is aktuális! A könyv legutolsó frissítésének időpontját leggyorsabban a címlap vagy a tartalomjegyzék lábjegyzete alapján tudja megnézni.

Milyen módon tudom lemondani a kiadvány frissítését?

Ha nem tart igényt további kiegészítésekre, írásban (faxon, levélben) tudja töröltetni előfizetését. Nem kell megindokolnia a lemondást, bár kritikai észrevételeit mindig szívesen fogadjuk, de kérjük, hivatkozzon ügyfélszámára! Ha futárunktól már átvette a legújabb aktualizálást, de tartalmi ízelítője alapján mégsem tart rá igényt, akkor annak visszaküldése - a számlájával együtt, hiszen stornózni csak visszaküldött számlát áll módunkban - is lemondásnak minősül.

Egy-egy aktualizálás mekkora szövegmennyiséget jelent?

Kiadványaink esetében 100 oldalas egy-egy frissítés, de van úgy - például év elején vagy végén -, hogy a jogszabályi változások akár 120-150 oldalas kiegészítést is megkövetelnek. A CD termékek esetében ezen oldalszámoknak megfelelő karaktermennyiség kerül újonnan az előfizetőkhöz.

Évente hány alkalommal kapok frissítést?

Tizenkét hónap alatt 6-8 alkalommal bővülnek a kiadványok vagy cserélődnek a lapok, a változások sűrűségétől, az újdonságok bevezetésétől függően. Ezzel elérhető, hogy a kiadott ismeretanyag mindig friss és újszerű legyen!

Miért van szükség emelt áras aktualizálásra?

Általában évente egyszer, a megszokott frissítő csomag további tartalommal bővül (akár 50 oldalnyi szöveggel), vagy extra mellékletet (CD, füzet) is magában foglal. Ezek például az adott időpontban aktuális eseményeket dolgozzák fel, illetve gyakorló feladatokat tartalmaznak. Ilyen kiegészítés volt a 2006-os adóváltozások bemutatása vagy az Excel e-learning oktató CD az idei év elején.

Mire szolgál az ügyfélazonosító?

Minden kiküldött számlán, kísérőlevélen szerepel egy vevőkód, más néven ügyfélazonosító, aminek segítségével gyorsan és pontosan tudjuk beazonosítani ügyfeleinket. Adatbázisunkban több ezer partnerünk adatai szerepelnek, így problémájának megoldása válik hatékonyabbá ezzel az egyszerű azonosítással.

Mi a teendő, ha elveszett a számlám?

Ilyen esetben hiteles számlamásolatot telefonon vagy írásban tud kérni munkatársainktól. A kiállítás dátumával és a megfelelő sorszámmal ellátott hivatalos dokumentumot postafordultával küldjük

Nekem milyen számlázási mód éri meg jobban?

Kiadónknál kétféle számlázási rendszerben fizetheti számláit: aktualizálásonként vagy összevontan. Felméréseink alapján előfizetőink nagy része kedvezőbbnek tartja az egyszerűsített megoldást, amelynek keretében 4/6/8 aktualizálásonként kap egy számlát. Ezzel természetesen a mi adminisztrációnk is csökken, amit 5/8/10%-os kedvezménnyel hálálunk meg. És ez nem csupán az aktualizálás árában, hanem a posta- és csomagolási költség díjában is jelentkezik! Ezzel ellentétben, az alkalmankénti teljesítés során minden kiegészítés mellé küldünk egy számlát, de így sajnos kedvezményt nem tudunk biztosítani. Az előfizetések legtöbbször az általunk is mellékelt banki átutalási megbízás útján kerülnek teljesítésre (rózsaszín szelvény), de természetesen lehetőség van készpénzátutalásra is (sárga csekk).

Mikor érdemes a vevőfolyószámlám állapotáról érdeklődni?

Ha bizonytalan tartozásait, befizetéseit illetően. A vevőfolyószámlájáról készült kivonatot (előfizetői története lenyomataként) postai úton tudjuk elküldeni, ezzel kapcsolatban, kérjük, keresse ügyfélszolgálati munkatársunkat. Ha írásos formába nincs szüksége az adatokra, munkatársunk telefonon és személyesen is szívesen tájékoztatja ez ügyben.

Mi történik, ha túlfizetésem keletkezik?

A következő aktualizálás árába mindenképpen beszámítjuk azt, így partnereinket nem érheti kár. Ilyen eset például, ha egy frissítés árát kétszer is elutalta számunkra. Amennyiben további kiegészítésekre nem tart igényt, úgy az összeget visszautaljuk számlájára.

Miért kell időben bejelentenem az adatváltozásokat?

Ha az előfizető adatai (címe, személye stb.) megváltoztak, érdemes azt minél előbb írásban jelezni felénk, hiszen a rossz névre kiállított számla újbóli kiküldése és az adategyeztetés is időbe telik. Pontatlan címzésű számlát csak az eredeti, rontott számla visszaküldése után áll módunkban javítani! Ha a kontaktszemély neve, kiléte változik, azt is érdemes bejelenteni, mert csak így tudjuk garantálni, hogy gond nélkül célba érjen küldeményünk.

Miért kaptam fizetési felszólítást?

Amennyiben számlánkat a fizetési határidőn belül nem teljesítette, fizetési felszólítással emlékeztetjük tartozására. Ha többszöri felhívásunkra sem rendezi egyenlegét, akkor követelésünket, késedelmi kamatokkal együtt adósságbehajtó cégre bízzuk.

Milyen extra szolgáltatásokra tarthatok igényt?

Minden kiadvány más és más adottságokkal bír, ezért az aktuális szolgáltatásokról ügyfélszolgálatunknál, illetve a kísérőlevelekből tud pontosan tájékozódni. Általánosságban azonban leírható, két ingyenes, plusz szolgáltatást ajánl fel szerkesztőségünk: kéthetente megjelenő online hírlevelet; valamint szakértői tanácsadást (ez utóbbira csak az előfizetések időtartama alatt van mód, az adott kiadványok témakörében!). E-mailben vagy postai úton küldheti el tevékenységével kapcsolatos kérdéseit, amelyekre szakértőink legjobb tudására támaszkodva válaszolunk. Hírleveleinkre pedig honlapunkon keresztül tud legegyszerűbben jelentkezni.

Milyen ajándék-, illetve nyereményakciókon vehetek részt?

Az aktuális akciókról ugyancsak ügyfélszolgálati munkatársunknál, illetve reklámanyagainkból tájékozódhat. A kiadó eddigi hagyományai szerint évente kétszer (nyár, tél) rendez sorsolást, a befizetett számlák alapján. Ezeknek a nyereménye általában értékes utalvány, tárgyi ajándék vagy utazás. Meghirdetett ajándékot gyors megrendelés viszonzásaként, vagy az első 20 - 50 határidőre befizetett számla után adhatunk még. Meglepetés pedig kérdőíveink kitöltése és visszaküldés esetén jár az előfizetőknek.


Keresés